Lofthus Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Golf'en min drar mot høyre ved nedbremsing, og da jeg skrudde av for å sjekke oppdaget jeg at jeg ikke har bremsetrykk på venstre forhjul. Calipper fungerer, så jeg mangler rett og slett trykk... 95 mod, stv. med ABS. Noen som har vært borti lignende..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hvordan vet du at calipper fungerer? Det mest trolige er at stempelet i calipper sitter dønn fast, eller er sperret av rust slik at det ikke når skiva. Om du mistenker at det ikke kommer bremseveske frem til calipper, kan du åpne luftenippel og se om det kommer bremseveske når noen trykker ned pedalen. Skru igjen nippel før pedalen slippes opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lofthus Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Calipperen er overhalt og fullt bevegeleig... Det ser ut som det ikke kommer bremseveske til calipperen. Fulgte bremserøret opp i motorrommet, og røret ser bra ut... Har mistanke om at enheten bremserørene er festa i (ved siden av hovedbremsesylinder) kan være defekt... Er det ABS-"sentralen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg