Kidnicky Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Har en audi a4 1,8t quattro 96mod som sårt trenger senking Men kan ikke se til å finne noen som ikke koster skjorta :( Noen som vet om ett som passer til denne bilen? Er ute etter ett som senker min 40/60, å ikke koster så alt for mye? ferie tid og lite penger osv:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 har coilovers fra supersport og er fornøyd, får kjøpt det hos bsbildeler.. justerer høyden sjøl på det.. passe stivt etter min mening.. husk å bytt fjerbenslagret med det samme... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 bsbildeler har vel ikke Supersport lengre? Justerbart TA technix for 3790,- eller Supersport for 700,- mer fra Partsandretards er vel de beste prisene jeg har vært borti. http://www.partsandretards.no/webshop/category/5627 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Og er på lager... ;) Prisene du har oppgitt er til FWD Kimmis, men prisene til Quattro står også der. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 kimmis: hmm, kjøpte mitt i julen så :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kidnicky Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 takk for hjelpa:) fant på partsandretards:) nå blir d ikke mere monstertruck kjøring:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg