anderso92 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei Jeg har nettopp installert en boss 900W aktiv sub i bilen til en kompis. Når jeg måler remotekabelen rett fra cd spillern måler jeg den til ca 4 volt noe som er normal spenning tror jeg, men så fort jeg kopler den til boss subben synker den ned til 0,8 volt noe som ikke er nok til å aktivere subben som trenger minst 3 volt på remote inngangen for å slå seg på. Jeg har koplet en motstand fra 12v inn på subben til remoten til subben slik at den tror cdspillern er på hele tiden, men dette er bare en korttids løsning... noen som vet hva problemet kan være? cd spillern er http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=12774 og subben er http://www.bossaudio.com/main/649 På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Her har du enten ett delvis brudd, en dårlig kontakt eller en defekt spiller. Remote skal gi tilnærmet 12V ut. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Kva slags ledning har du brukt som remote? (farge) Har du koblet rett på forsterkeren? Får du ikkje remote til å fungere, kan du bruke remote som spilleren får og bruke denne til å starte opp forsterkeren. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderso92 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Kva slags ledning har du brukt som remote? (farge)Har du koblet rett på forsterkeren? Får du ikkje remote til å fungere, kan du bruke remote som spilleren får og bruke denne til å starte opp forsterkeren. er en kabel som heter remote fra cd spillern som jeg har brukt men den leverer ikke nok strøm og spenning. skal prøve det når jeg får sjangs:D takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderso92 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Her har du enten ett delvis brudd, en dårlig kontakt eller en defekt spiller. Remote skal gi tilnærmet 12V ut. Hvis jeg bruker 12 inn på remoten på forsterkern går den i en sikkerhetsmodus. i manualen står det at den trenger 3 volt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Da er den subben veldig spesiell, for standarden er 12V eller rettere sagt samme spenning som inn på spiller. Merkelig... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hugs at spilleren har og antenne remote. Derfor ville eg ville vite fargen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderso92 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hugs at spilleren har og antenne remote. Derfor ville eg ville vite fargen. Ja ok kabelen fra cdspillenrn er blå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Blå eller blå med hvit strek skal funke, enkelte spillere skrur av antenne-remoten når de switcher til CD, men det er sjeldent. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderso92 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 leverte subben tilbake til bilextra :D var vist no gerent med strømforsyninga inne i forsterkern :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg