Nanna35 Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hei! Da jeg i går tok vinduet på passasjersiden helt ned, hørte jeg en lyd/et dunk, akkurat som om vinduet var gått av hengslene/datt ned eller noe sånt. Nå får jeg det ikke opp igjen. Tror ikke det er elektrisk feil, for når vi prøver å trykke knappen ned, så hører vi det skrape på vinduet. Er dette noe vi kan fikse selv og i tilfelle hvordan? Blir veldig takknemlig for råd og hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hvilken bil? Det høres ut som en vindusheis som har gått føyken ihvertfall... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nanna35 Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hvilken bil? Det høres ut som en vindusheis som har gått føyken ihvertfall... Det er en Renault Megane 99 modell. Er det dyrt å reparere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Mulig vaieren til heisen er ryki. Men det ser du ikke før du tar av dørtrekket. Isåfall må du ha ny vindusheis. Det får du tak i brukt, og er ikke allverdens av jobb å skifte. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg