megalomania Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hei! Jeg er helt ny her og lurte på om jeg kunne få litt hjelp av dere som har litt snøøring. Jeg kom over en bil jeg fant interesang men lurte på hvordan disse er. Jeg slenger bare annonsen rett ut her jeg..:) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22716656 Kunne denne vært noe? mye problemer? hørte det var dyre deler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megalomania Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Jeg syns den så dyr ut, men sjekk ihvertfall grundig for rust og ulyder. "Litt overflaterust" kan bety mye rart... Det er visst ikke de beste motorene bmw har lagd heller, så se opp for tikking og oljeforbruk. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megalomania Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 syns du bilen så dyr ut eller at den var dyr? tror de ligger rundt 50 000 i listepriser. Den har jo fulgt alle servicer og:) hva er egentli register kjede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Jeg syns det var en altfor høy pris for en 316, siden det er den minste motoren. Men det er det markedet som styrer, så du får se hva tilsvarende biler koster på finn.no. Registerkjedet er det som går mellom kamaksel og veivaksel, og kjede er bedre enn reim her. Reim må byttes med jevne mellomrom, kjede holder mye lenger. Enkelt forklart. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg