marjusen Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Heisann folkens. Er det noen elektronikk guruer her? Jeg har i dag en Pioneer AVD-W6010 6,5" skjerm. Jeg har også en bilPC med en 6,4" touchskjerm VGA. Det jeg nå skal bestille er en DVD spiller for bilen. Om teorien min funker Det jeg nå lurer på er: Pc skjermen har jeg frammi bilen og pioneer spilleren er baki. Skjermen baki har jo pal signaler fra dvdspilleren, er det mulig og dele opp pal signala fra dvd spilleren og så koble det inn på vga skjermen min? Slik at når jeg vil kan jeg se på film på begge skjermene, og jeg vil også ha mulighet til å både vise film baki og det som event. er på pcen frammi som navigasjon og slik. mvh Marius Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hvorfor gjøre det vanskelig...? Du kunne jo bare kjøpt en DVD spiller til PC'n. Og brukt den til å styre hele greiene. Nå må du jo ha "video inn" på PC'n for å få det til, pluss masse software for å få bilde derifra igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjusen Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Mja, er ikke så enkelt egentlig. Jeg veit jeg kan gjøære slik som du skriver over her, men jeg har også en vanlig skjerm som må ha pal signaler. Men jeg har finni en pal 2 vga converter. Den gjør så man kan kjøre vanlig pal signaler på vga skjermer. Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 ville også ha kjøpt en dvd spiller til pcen. du får jo tak i skjerm kort med pal utgang. hvordan pc skjerm er det og hvor har du fått tak i den? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg