eiriksmil Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Hoj.. Tok sikringen på ene spilleren min for en liten stund siden, bytta spiller hvor frontdekslet var litt løst og datt ned litt for mange ganger så jeg ødela kontakten mellom frontdekselet og spilleren.. Den spilleren sugde uansett :P Men fikk bytta sikring på den gode spilleren min i dag og kobla til som vanlig - spilleren får strøm, alt fungerer som det skal men det er ingen lyd i noen av høyttalerne. Noen som vet hvor jeg burde begynne feilsøkingen? Er det med lyd som med vanlig strøm, at man kan måle strøm for å se om ting får.. strøm? Måler nemlig 0v inn på høyttalerne bak (enklest å komme til, har ikke målt foran ennå) og sånn skal det vel ikke være? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Får spilleren strøm skal den gi ut lyd. Ta vekk minusen på batteriet. Kobl vekk isokontakten for høgtalerene. Sjekk at det ikkje er kortslutning til høgtalerene. Kobl til ein annen høgtaler for å teste viss du har muligheit Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Måler nemlig 0v inn på høyttalerne bak ...og da husket vi at det er vekselstrøm (AC) som driver høyttalere? ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Prøv å koble en høyttaler direkte til ledningene på spilleren, bare for å teste. Sjekk også at Tel.Mute-ledningen ikke ligger til jord, da blir det tyst. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg