Gå til innhold

Plikt til å oppgi fører

Ranger emnet


andersmo

Anbefalte innlegg

haha du er faen ikke sann

 

Hva har det å si om du eier bilen eller ikke?! Saken er at om DU skal leke gjerrigknark for å unngå en bot, kommer purringa til han som eier bilen

 

og den colloseumsloven din kan du drite langt i kompis. den hjelper ikke for noe som en parkeringsbot! Er bilen tatt i fotoboks er det en annen sak, men forsatt der skal du jobbe hardt for å unngå tap av førerkort om det er kjørt godt over grensa av en annen fører enn bileier selv

 

 

Så slik JEG skjønner er at DU ikke eier bilen, men DU kjørte den, og DU fikk bota!

 

Så... for å spare verden for bånnbredde og lameposting, betal bota og slutt å syt

Endret av DRFT-R

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha du er faen ikke sann

 

hva har det å si om du eier bilen eller ikke?! Saken er at om du skal leke gjerrigknark for å unngå en bot, kommer purringa til han som eier bilen

 

og den colloseumsloven din kan du drite langt i kompis. Den hjelper ikke for noe som en parkeringsbot! Er bilen tatt i fotoboks er det en annen sak, men forsatt der skal du jobbe hardt for å unngå tap av førerkort om det er kjørt godt over grensa av en annen fører enn bileier selv

 

 

så slik jeg skjønner er at du ikke eier bilen, men du kjørte den, og du fikk bota!

 

Så... For å spare verden for bånnbredde og lameposting, betal bota og slutt å syt

+1

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener... Ser for meg denne:

 

SNUT: God dag... Her gikk det litt fort ja?.... 76KM/T i en 50sone..

Du har vel dårlig tid som alle andre eller?

 

Bærumsmann: NJaaaaaaaa... Du schjønner det azz.. at det er pappas bil...

må jeg lizz'm betale bota dah?!?? keeeegt

 

*sitat slutt!*

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker meg fra denne debatten. Det er tydeligvis ingen her som besitter den intellektuelle kapasiteten som kreves for å diskutere spørsmål av prinsipiell og juridisk art. Heller ikke en eneste en som har skjønt hva jeg spurte om i startinnlegget. Skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vel i grunn lære deg å LESE! du fikk et svar på flekken!

NEI! man trenger ikke å opplyse fører av bilen. det er for dem likegyldig og helt uintressant. Saken er at Bilen med reg nr BRxxxxx er feilparkert. det er tatt bilde og lagt igjen en bot på en viss sum.

Hvem som nå betaler, hvem som nå EIER bilen, eller hvem som kjørte den

 

gir Statens innkrevninssentral og TRafikketaten lang mars i!

 

DEN SKAL BETALES!

 

 

har jeg forklart det godt nok for deg nå, eller må du bringe inn pappas advokat i saken?!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slapp å betale parkeringsbot som eieren etter meg fikk, selv om bilen den dagen sto på meg..

 

ring parkeringsselskapet, ta diskusjonen med dem.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det uredelig av Europark å kreve at man oppgir bilførers navn hvis man vil legge inn elektronisk klage.

 

Da fører du inn Donald Duck i feltet der de vil ha førerens navn så er problemet løst.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges, siden trådstarter tydeligvis mener at "ingen her besitter den intellektuelle kapasiteten som kreves for å diskutere spørsmål av prinsipiell og juridisk art."

 

Jeg finner ikke ord...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår