slimdiaz Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 har lagt opp plussledning og lydledninger i bilen, og sefølgelig jord ledning, og sikring på 80 amp men, får ikke forsterkeren på, kan ikke finne noe av/på bryter på den, første gang jeg koblet allt sammen røk sikringen :-( så kjøpte jeg meg ny sikring 80amp, nå får jeg ikke noe lys på forsterkeren, husker ikke om jeg hadde lys på den da jeg røy den andre sikringen, kan noe hjelpe meg, har jeg ødlagt forsterkeren eller har jeg koblet noe feil med den nye sikringen er også 80 ampere Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 hei har du koblet remote fra spilleren til remote inngangen på forsterker? (blå ledning med kvit stripe) hvordan har du koblet sammen utstyret? veit du hva som gjorde at sikringen gikk? Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 nei har ikke koblet de sammen, er det på spilleren og på lydkablene for forsterkeren? tror jeg kom borti med + kabelen på noe stål i bagasjerommet Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 hei igjen koblet, remote nå slik du sa nå er det liv :-D takk for hjelpen, trodde ikke at en så tynn ledning skulle ha så mye å si ;-) Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg