bonkerud_ Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 lurer på hva som feiler bilen. det tar noe lang tid å starte den når den er kald. og nå i det siste har den begynt å fjuske ved pådrag på 1 og 2 gir. akkurat som motoren dør ut ett lite øyeblikk. men fjuskingen kommer bare av og til. lurer også på om jeg skal selge bilen til høsten, noen som har en formening på hvor mye jeg kan få igjen for bilen? svart 1,8t 96 modell som har gått 260 000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 coil, tennpluggledninger, tennplugger, å turbotrykk (n75 osv osv) er verdt å sjekke ut :).. også LMM Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonkerud_ Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 dagens oppdatering. i dag når jeg skulle på jobb startet bilen og gikk i 5 sec før den døde på turtall. hvis jeg ruser bilen detter den til 700 omdr før det skyter i været for så å dette ned igjen. moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 60-70.000,- sjekk hva andre ligger for på finn.no Finn noen som har vag com å les ut feilminne fra bilen så finner du fort ut hva som er galt med bilen. LMM, coiler elns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Fusker den ved hele registeret? 1)om den fusker ved 2000-3000 omd, er det kanskje LMM, det var problemet med min. 2) om den fusker ved hele registeret kan det være tennplugg eller en av coilene som tar kvelden :) Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 (endret) Høres ut som det er tennings relatert problem, siden den jukser ved på fult pådrag med sikkert fult turbotrykk. Coiler,plugger osv....Hadde dette problemet med v70 R`n,denne hadde riktignok ikkje det coil systemet med 1 coil pr syl da.Men den jukset ved på drag,og når turboen begynte og spoole seg opp.Da var det pluggene som var feil her.kan vel si det at dette er det billigste du kan begynne og tenke på og skifte ut hehe:)Men du kan nå prøve og børste de helt rene med stålkost,så ser du om bilen blir bedre da .Har akkurat kjøpt meg en rs4 biturbo,så eg tørr ikkje tenke på ka det vil koste og skifte coilene på den der hehe:)Men for og utelukke lmm,så kan du nå nappe av kontakten til den og se om den går bedre på tomgang da.Går den bedre da, så å nærmer du deg roten til problemet.Du har vel ikkje tilfeldigvis et åpent filter som har for mye lufilter olje i vel? Endret Juni 23, 2010 av v70 R Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 coil er ikke så dyrt, 600 kr pr stk, men du trenger vel 4 stk da. men du kan kjøpe 1-2 to coiler og prøve deg fram da. Ville anbefalt deg å ta en Vag-kontroll, får vite ting fortere og lettere da for hva som kan være feil. Men om det et LMM koster det deg ca.1200kr på norsk bildelesenter. Den LMM ryker ofte om man har smurt inn luftfilteret med olje. Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonkerud_ Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 da var bilen fikset. det viste seg at reguleringsventilen til WG var ødelagt. og slangen inn på turbo hadde falt av:P neste blir ny snurre :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg