uggsa Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hei! hvor kjøper man modellbil?? Jeg er på utkikk etter en volvo 940 personbil i en større skala enn 1:43. Gjerne 1:12 eller noe. Finnes det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hei! hvor kjøper man modellbil??Jeg er på utkikk etter en volvo 940 personbil i en større skala enn 1:43. Gjerne 1:12 eller noe. Finnes det?? Har du sjekket her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Tror du skal slite med å finne en stor 940. Hvis jeg ikke tar helt feil har vel Neo begynt å lage 940 i 1/43-skala, men har ikke hørt om noen andre som lager den. Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Hør med disse: http://cars.minimodelshop.co.uk/ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 pappa kjøper biler fra diecast. De har laget en 745 i 1:18, men nærmere vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg