245tic Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hei Jeg skal få meg en firma bil av typen, ford connect/ citroen berlingo eller annen varebil i den prisklassen. Leasing. Har noen forslag til en god vare bil som kommer til å bli brukt til noe langkjøring? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Citroen Berlingo/Peugeot Partner av nyeste årgang er helt kurant å kjøre. Ingen erfaringer med Connect, men det beste er kanskje å ta en prøvekjøringsrunde hos div. bilforhandlere? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 VW Caddy, de er litt stilige Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 VW Caddy, de er litt stilige x2:partyon: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Caddyen er stilig ja. Og god å kjøre. Men jeg hadde mye trøbbel med min i forrige firmaet, den var ny i oktober ifjor, og var på verksted 4 ganger i løpet av 5 tusen km. Gasspedalen frøs fast flere ganger, og knakk en gang. Da låste den seg på full gass, og forhandler brukte flere måneder på å skaffe ny. I tillegg oppsto det feil med el.vinduer, sentrallås, bilen gikk i nødmodus og lamper blinket. Vi får håpe jeg hadde en mandagsbil, og at ikke alle er sånn. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Takker for svar, det står litt i mellom caddy og berlingo nå, får ta meg en tur å prøve kjøre de kansje :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Ikke lenge siden jeg hadde nye caddy 4motion på langtur på jobben 840km på en dag. mener å huske at jeg hadde et snitt forbruk på ca 0,5l pr mil på den da. En ting som er litt negativt er at den er satans stiv bak, så man merker alt av humper osv på norges dårlige veier, men ellers en knallbra bil Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 ville gått for dei nye berlingoene... helt kurante biler! billige som fy!! caddy er en vag..dvs problemer.. nyere caddy har utrolig svake hjullager blant annet... har en på jobben på mest bytter sine hvert år... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 ville gått for dei nye berlingoene... helt kurante biler! billige som fy!! caddy er en vag..dvs problemer.. nyere caddy har utrolig svake hjullager blant annet... har en på jobben på mest bytter sine hvert år... Enig, berlingo har blitt bra faktisk. Caddy har mye små og store feil. Når clutchen er utslitt, er ofte svinghjulet også utslitt. I tillegg mye elektronikkfeil...den er ikke noe bedre å kjøre enn berlingoen heller. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Ikke lenge siden jeg hadde nye caddy 4motion på langtur på jobben 840km på en dag. mener å huske at jeg hadde et snitt forbruk på ca 0,5l pr mil på den da.En ting som er litt negativt er at den er satans stiv bak, så man merker alt av humper osv på norges dårlige veier, men ellers en knallbra bil Det er bladfjøring bak på Caddy. Er fjøringa mjuk, er nok bladfjørene utslitt. Hehe. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Det er bladfjøring bak på Caddy. Er fjøringa mjuk, er nok bladfjørene utslitt. Hehe. Mja, på fwd så er det bladfjærer, men jeg tror det er vanlige fjærer på 4-motion. Skal ikke si noe sikkert... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Doble bladfjører på 4motion, enkle på fwd. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Jeg hadde gått for Berlingo, uten tvil, og tar jeg ikke feil får du den nye og som multispace vare, det er personbilen, med alt sitt utstyr som er montert vegg i. da er den mykere i fjæringen, bedre seter, bedre støyisolert osv, aberet er at du får vinduer helt bak. har kjørt endel caddy den siste tiden og, siden bilen min har vært en tur hos oppretteren, og jeg ble ikke imponert, caddyen er grei nok, men pokker ikke mer heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Takker for svar her, ser nok ut til at det blir en berlingo ja, mulig svart 90hk :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Fornuftig valg :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg