Golf3racing Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Hey. Har et problem med golfen, den starter ikke. har stått i 1 år nå og er på tide å fikse det men vet ikke hva feilen er. Har gått grundig over bilen men finner ikke noe som ser unormalt ut. Det som skjedde er at i fjor starte jeg bilen, og den gikk fint de første sekundene helt til den stoppa.... etter det har jeg aldri fått start på den. Har sjekket bensin pumpe, tennplugger, nesten alt av det elektriske og hatt på litt kondens fjerner. Men ikke noe skjer bilen starter ikke..... her om dagen prøvde jeg å starte bilen og vrei om tenninga til jeg nesten gikk tom for strøm, så gikk jeg å skrudde opp den ene tennpluggen for å se og den var helt tørr. En tennplugg burde vel ha bensin på seg etter at en har vridd om tenninga. Hva kan være problemet? trenger hjelp! Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 1. Sjekk gnist ved å ta ut tennplugg. 2. Sjekk bensintilførsel. Ta av slange til monopoint injection. Det skal sprute benzin i 1.5 sekunder når tenninga slås på. Så stopper benzinpumpa til motoren går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Sjekk og at innsugsflensen er hel. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf3racing Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Takk for svarene, skal sjekke det. noe jeg glemte å skrive i innlegget er at jeg har prøvd med start gass og at man kan dytte i gang bilen så starter den men man må holde den på nesten over 3-4000 rpm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg