testdriver Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Vurderer å kjøpe en bil som er tatt in fra Sverige og betalt moms på. Bilen har vært i Norge i noen år nå, men den er jo da ikke registrert med skilter på. Hvilke avgifter må betales for å få skilter på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Engangsavgift årsavgift vrakpant omregistreringsavgift dette uten at jeg har noen helst slags formening om emnet. bare antagelser, men virker da logisk :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Men vis den har vert regga i sverige så er det vell bruksfradrag på den? Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amx Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Engangsavgiftårsavgift vrakpant omregistreringsavgift dette uten at jeg har noen helst slags formening om emnet. bare antagelser, men virker da logisk :) Minus omregistreingsavgift ;) Siter Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andi91 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Men vis den har vert regga i sverige så er det vell bruksfradrag på den? Haha Chevrolet g30 hadde jeg som russebil, kunne sikkert kjøpt den så hadde du fått en av drømebilene dine;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg