Retteåsen Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Nice :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Kan det være noen sikringer som er gåen? Gå over alle sikringer å se. Jeg har en haynes bok til golf mk2 til salgs, der er det tegning over ledningsnettet. hvor mye skal du ha for denne boken eventuelt?? Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Hei er det noen som vet hvor man får kjøps sånne adaptere for og ha høytalerne i dørene?? alså det søppelbøttene er Type sånn Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hei er det noen som vet hvor man får kjøps sånne adaptere for og ha høytalerne i dørene?? alså det søppelbøttene er Type sånn er det noen som vet noen plass man kan kjøpe sånne, eller om de vet hva de heter så det eventuelt går og søke opp?? og har hatt det litt travelt i en stund og det er derfor det ikke har kommet noen bilder(ikke har tatt noen bilder) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 nå har det kjedd store ting på gårsplassen her, nå her jeg fått på ny fram skjærm og fått nytt dørhåndtak og ny tenningsbryter så nå starter bilen og alt fungerer som det skal så har jeg fått montert justerbart senkesett på bilen som er TÜV godkjent så om noen dager så skal jeg sveise fast sete ryggene på baksetene så de sitter fast som de skal, så blir det vel bygging av høytaler kasse i bagasjerommet etter hvert =D gleder meg og få stereo anlegg i bilen. bilder kommer etter hvert =)har funnet igjen mitt fotoapperat etter flytting =) MvH Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 er det noen som vet noen plass man kan kjøpe sånne, eller om de vet hva de heter så det eventuelt går og søke opp?? og har hatt det litt travelt i en stund og det er derfor det ikke har kommet noen bilder(ikke har tatt noen bilder) Du kan skru fast 5.25" høytalere i dekslene. Det er en skrue i bunnen og så kan du vippe det ut. :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Du kan skru fast 5.25" høytalere i dekslene. Det er en skrue i bunnen og så kan du vippe det ut. :D jeg skulle ha hatt sånne for 5,25" på hver side, for jeg har et komponett sett jeg vil instalere i bilen =) men orker ikke og ødelegge de gamle(modisere) de Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Trenger ikke ødelegge de, bare bruke avstandsskiver. kan ta bilde av det i morgen! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 er det noen som selger billige 90fangere som ser ok ut, trenger ikke og være perfekt. golfen min hadde blitt så mye finere og foresten så kommer det noen bilder etter hvert nå, har fått reppet kameraet nå, men det er ikke alt som har blitt gjort som det er tatt bilder av da men Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 er det noen som har hvite instrument skiver til golf, jeg har en 1989 1,8 liter motor og har turteller og er det noen som har 90fangere liggende for en billig penge?? Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 (endret) må vel prøve og få noen flere uppdate igjen da :P etter og ha hatt det veldig travelt på skole, og mere, så kan jeg starte på og tenke på bilen igjen, og når man har en bil som ikke har vært i gang på over 1 år, så kan man nesten regne med noen feil, og selvklart så startet ikke golfen i dag :S men så satte jeg meg og lese på en annen tråd, som hadde noen lignende probem, og da måtte jeg jo selvklart springe ut og skrue på golfen :D her har dere noen bilder av feilen det var den ***** menbranen under forgasser eller insprøtningen som var gåen :S noen som vet hvor man kan kjøpe disse billig?? helst ny så har jeg montert noe annet :P men ulovelig da :S Selvklart Xenon, men det er et billig sett, men skal kjøpe nytt til bilen som er bedre :P her har dere forskjelden med 100watts halogen pere(xenon look) og xenon :P(nerlys som er påslått på bildet) Så kommer det noen bilder av det stereoanlegget jeg har i bilen til nå, men alt skal byttes ut, blant annet så skal jeg lage egen hatthylle som er i MDF eller noen lingende så kommer det noen bilder her også :P høytaleren i den ene døren dele filtret til komponent settet jeg har framme, har desverre ikke noe bilde av diskant høyteleren og så av det som er i hatthylla til nå :P da var dette siste uppdate til neste gang :P MvH Fikseaunet Endret Mars 21, 2011 av Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 og bildene av stereoanlegget er tatt i vinter, så som dere ser, så er det litt snø rundt bilen, så det er også en grunn for jeg ikke har holdt på så mye med den, men har tatt sånne små ting som interiør i bilen osv, men er ikke ferdig med det. men det kommer noen bilder etter hvert MvH Fikseaunet Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 hvor fikk du tak i de deksla over høytalerne i dørene? :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1989gti8v Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 fortsatt inntresert i 90 fangere??? har komplett sett liggende... PM vis du vill ha di.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 det var den ***** menbranen under forgasser eller insprøtningen som var gåen :S noen som vet hvor man kan kjøpe disse billig?? helst ny Her har de flens: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Motor/Tenningssystem-og-motorstyring/Volkswagen/Golf/52807-FORGASSERTILKOPLING-VW-AUDI/ Angående de adapterene til høytalerne: http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/343_423_677_707 Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg