bremseth Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 hei.. har en ford mondeo 2001 mod. og har sotte inn annlegg å hele pakka.. men klare ikke å finne ut kordan æ skal få strømkabeln gjennom fra biln til batteriet? nån som kan komme med forslag? på kordan æ ska få den igjennom.? Andreas. Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Borr et hull i torpedoveggen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 skulle hjelpe en kompis med å montere annlegg i hans mondeo. måtte gi opp.. endte opp med at vi bårte hull :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omicron Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Heisann. Jeg har akkurat lik bil som deg, å jeg dro strømkabelen inn igjennom torpedoveggen via en pakning hvor det gikk mange kabler igjennom på sjåførsiden over pedalene. Alt du trenger å gjøre, er å ta en skarp kniv(Tapet kniv etc.) å forskiktig skjær hull i den pakningen resten av kablene går igjennom, å dytt kabelen igjennom. Fikk sjult kablene veldig lett under listverket uten å måtte skru opp noe som helst. Mvh OmiCron Siter Frank the tank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 eg strekte to stk 50mm2 kabler i min ford mondeo 02mod.. eg fant også ut att det var grei plass over pedalene.. viss du ikke finner en plass å få den igjennom så kan eg sende noen bilder over kor eg fant plass. lykke til=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg