Gå til innhold

Spørsmål ang Pioneer AVH spiller (multifunkratt, cd skifter, spiller info ) kan man k

Ranger emnet


Shaggy

Anbefalte innlegg

HAllo her har noen spørsmål ang bilstereo til Bilen min, en vw Passat 2002 3BG model jeg har sett på en pioneer spiller som heter AVH-3200BT

 

Det jeg lurer veldig på er:

 

-Kan jeg fortsatt bruke rattkontrollen? (+/-.Forward/back) se bilde..

 

-Kommer spilleren til å kunne vise informasjon i "speedometeret" (i midten mellom speedometer og turtall) ? se bilde...

 

-Bak så sitter det en cd skifter (6-Cd'er) kan den kobles opp? (orginal VW spiller) se bilde..

 

 

Har lest om pioneer spilleren men finner ikke ut noen ting så spør her og håper på svar fra noen som kan litt om emnet!

 

 

Takker på forhånd!

 

 

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=374324

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=374326

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=374327

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=374338

VW Passat 1.9 130HK 02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vel fått svar i et annet forum, men til glede for nye lesere (som det står oftere og oftere i Donald når man trykker opp igjen gamle striper) kan me ta det ein gong te. Og da med litt mer utfyllende info, til ekstra glede for BF's faste sjåare.

 

-Kan jeg fortsatt bruke rattkontrollen?

Ja, men det krever et interface i tillegg.

Kommer spilleren til å kunne vise informasjon i "speedometeret" (i midten mellom speedometer og turtall)?

Nei. Enkelte andre spillere kan dog greie dette. Det du beskriver heter forøvrig FIS eller DIS, avhengig av ønsket språkføring. Fahrer Informations System / Driver Information System.

-Bak så sitter det en cd skifter (6-Cd'er) kan den kobles opp? (orginal VW spiller)

Nei. Krever isåfall en passende spiller med CD-skifterstyring, og en passende polakk til å lage et passende interface til å forene spilleren Pioneer-språk med CD-vekslerens VW-språk (Panasonic i dette tilfellet, vil jeg tro). Forøvrig neppe noe stort problem med å få endel hundrelapper for den originalveksleren på et passende salgssted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår