Viking_Mo Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Håper noen kan få ut bilder og film fra sommertreffet på ACR! :) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Fruen har over hundre bilder på Facebook: http://www.facebook.com/album.php?aid=448133&id=860680186&ref=mf Og jeg har laget film fra breisladden: <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=XVxgagkO3cE&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=XVxgagkO3cE&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Drit bra film!:D rått å se japsedritten drite seg ut, og svenskestålet kjøre som faen:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 (endret) Drit bra film!:D rått å se japsedritten drite seg ut, og svenskestålet kjøre som faen:D Sikkert klart det mye bedre med den drittbilen din du ja tipper jeg :respect Har begynt å komme endel klipp og filmer fra treffet på youtube. Endret Juni 25, 2010 av Larsn . Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 (endret) der var det MYE stygge biler uten stuk! Var vel 3 som var brukbare, et par 240'r og den ene silvian som sladder bra der..resten var noe ihjel-styla leiketøy som ikke ser ut midt inni skauen midt på natta engang.. Næssen: hva mener du med driter seg ut? var faktisk et par av dem som sladda sinnsykt bra?! Når det er sagt så blir jeg så grenseløst lei meg når jeg ser folk kaste bort penger og livet sitt på noe japanske plastkjelker, makan til tapere... fast and the furious var populært for 7 år siden, ikke nå! Hvor vanskelig er det å forstå egentlig..er det ikke litt tøffere å bygge på noe som ikke absolutt alle andre har på banen?! Endret Juni 25, 2010 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 der var det MYE stygge biler uten stuk! Var vel 3 som var brukbare, et par 240'r og den ene silvian som sladder bra der..resten var noe ihjel-styla leiketøy som ikke ser ut midt inni skauen midt på natta engang.. Næssen: hva mener du med driter seg ut? var faktisk et par av dem som sladda sinnsykt bra?! Når det er sagt så blir jeg så grenseløst lei meg når jeg ser folk kaste bort penger og livet sitt på noe japanske plastkjelker, makan til tapere... fast and the furious var populært for 7 år siden, ikke nå! Hvor vanskelig er det å forstå egentlig..er det ikke litt tøffere å bygge på noe som ikke absolutt alle andre har på banen?! 99% av norges befolkning vet ikke hva stance er engang. det at dette er noe ihjelstyla leketøy er vell neppe rart, da de er bygd for å fange oppmerksomhet og voldtaes på bane Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg