Vallis Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Heisann folkens! Da er min "nye" bruktbil trygt i garasjen og jeg er kjempefornøyd. Er bare en 1,8l i den, så den lager ikke bakoversveis på hverken sjåfør eller andre. Men bilen er fin og jeg har lyst til å spreke den opp med noen fine felger. Kan jeg bruke 18", innpress 40 på den uten at det skraper? Dekkene er 215/40 ZR18 Eller kan jeg maks velge 17" dekk. Har ikke planer om å senke bilen med det første eller noe slikt. Bare felger og en ny grill i første omgang. Siter Good judgment comes from experience. Unfortunately, the experience usually comes from bad judgment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Hei! :) 18" med 215/35-18 går fint det, selv om du skulle finne på å senke 60mm foran og 40mm bak, hadde det på min mørkerøde 2001mod S40 1.8. Mener Impresset var ET40 på de. Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vallis Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Ok, høres bra ut :) Har et spm til. Bilen er utstyrt med xzenon-lamper, og den ene har slukket. Det står i håndboken at det bør et verksted til for å skifte pære grunnet høy spenning. Betyr det at det er noe jeg ikke kan gjøre selv? Er det mye trøbbel involvert i å skifte denne pæra? Takker for svar Siter Good judgment comes from experience. Unfortunately, the experience usually comes from bad judgment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vallis Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Glem det siste spørsmålet, fiksa det sjæl i dag utenfor Biltema. Kjøpte to lamper der (for å få likt lys) og byttet dem. Var ganske rett fram; løsne gummihetta, løse festeanordningen og ta ut kontakt+pære. Og motsatt rekkefølge for å få hele stasen på plass. Eneste er at det er lovlig dårlig plass på høyresiden hvor spylevæskebeholderen er. Venstre gikk greit, bare løsnet batteriet og vips, et hav av plass. Pærene på Biltema kosta forresten kun 399,- Xenonlampene er vovlos egne tror jeg, står volvo på de :) Siter Good judgment comes from experience. Unfortunately, the experience usually comes from bad judgment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 hold deg mellom 38 og 42 i inpress og ikke mer en 215 i bredde 35 profil i 18 tom =) Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg