Gå til innhold

A6 Allroad 2.5 tdi 2001

Ranger emnet


Morten-S

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er ute etter en ny bil og vil bare forhøre meg litt om angående denne type bil.. Den jeg har sett på har gått 160k km og prisen var på 170k.

Er det noe jeg burde være på utkikk etter?

Er automat kassene dårlig?

Er det mye problemer med motor utennom vanlig slitasje eller er de drift sikkre?

 

Eller andre ting dere vet om som jeg burde passe på :)

 

Takk på forhånd.

 

Mvh

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok tok å leste litt på nettet angående dette med kammen.. :)..

 

Jeg har sendt en mail for selger for å få all info som har blitt gjort på bilen siden den kom til norge.. Men det følger med garanti på bilen inntill 220k km..

 

Får se hva svar jeg får til svar..

 

Men som jeg har lest så er de loonglife intervallene helt på jorde.. Kjører når en 98 Tahoe og har bytta olje hver 7000 km og den går som ei klokke og enda ikke bytta noen deler.. Kommer til å gjøre det samma på den nye bilen jeg anskaffer meg.. For kan ikke pendle med en bil som drekker 1.5l mila fra sætre til lørenskog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye problemer med både motorene og girkassene her. Alt har jeg ikke oversikt over, men folk på Audi/VW forumet vil generelt ikke anbefale denne... If forsikrer den ikke pga mye problemer med motor og girkasse og den har kommet i bånn av div. bruktbiltester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ga 99t og den hadde gått 110t km

 

Utstyret vet jeg ikke er tillegg eller om det er sånn standar pakke :)

 

ESP

Klimaanlegg

ABS-bremser

Airbag foran

Sideairbager

Antiskrens

Antispinn

CD-spiller

Fjernstyrt sentrallås

Oppvarmbare Speil

Grøftelys

El speil

El.vinduer

Metallic lakk

Oppvarmede seter

Servostyring

Stålbjelker

Tilhengerfeste

Startsperre

Farget glass

 

Dette er bare noen bilder fra salgs annonsen :)

52_-2071270673.jpg

52_1527243619.jpg

 

Det som skal gjøres er å få noen nye felger som fyller hjulbuene og få montert noen høytallere i bakdørene.. Vet du kanskje om det ligger klart med ledninger der fra før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår