thairua Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Vurderer å selge min 95 mod opel omega 3.2L, bilen er en 95 mod og motoren er en 3.2 liter fra 03. Motoren er gått kun 120000 km og bilen er gått 260000 fine km:) Bilen selges enten i deler eller komplett.... Bilen selges til 40000,- som den står, bilen er 97% strøken men grunnet 2 barn så har jeg ikke tid til å ha den ennå Har Bilstein B6 sport dempere Eibach 40mm fjærer 3.2 liter motor m/2.5 girkasse og chip til motoren 18" felger, ser bra ut men grunnet dama så er 2 av felgene litt kantkjørt! 2 stk Momo bøttestoler... Kom med bud på bil/ deler! Ps: Motoren og fjærene er ikke godkjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelman1 Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 hei hvor mye skal du ha for dem 2 bøte stolene å er dem godkjent å kan du sende bilder eller noe til meg`? tlf 91328408 fordi jeg er litt intrisert i dem skal ha dem i min opel omega B stv med body kit :D MVH Amin Boumehdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg