opelduude Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Når jeg kjører så rykker det plutselig voldsomt i bilen også blinker motorlampa en gang, når den blir varm så hender det også at den stopper men starter igjen med en gang pga av at den står i gir. Er dette symtomer på det? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Ingen? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hadde fryktelig rykking på min da jeg fikk den. Var coilen, og pluggkablene som måtte byttes, og har vært fin siden det :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Lyste motorlampa di da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Har du lest ut feilkoder? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Nei, tenkte jeg skulle reise nedom opel en tur i morgen, har vært utplassert der så håper jeg får lest ut koden gratis :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Spar deg turen og gjør det gratis selv http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Det var en løs ledning på plusspolen som gjorde at den stoppa av og til :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg