Gå til innhold

Det har kommet en gratis utfordrer til Finn.no

Ranger emnet


peppa

Anbefalte innlegg

Nå slipper vi å fore Finn.no med milliarder av kroner.

 

Hvis dere har noe dere skal selge f.eks. BIL, så har det kommet ett nytt nettsted...

 

hvor det er gratis for alle privatpersoner.

Har akkurat startet opp så er foreløpig ikke mange annonser som ligger der, men målet er å etterhvert konkurrere med finn.no

 

adressen er http://www.allesmarked.no/

 

uansett hva det er, så legg det ut for salg for å markedsføre nettstedet.

 

Du har sikkert noe "ræl" liggende som du vil bli kvitt...

 

Og det koster som sagt ingenting... Genialt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slipper vi å fore Finn.no med milliarder av kroner.

 

Hvis dere har noe dere skal selge f.eks. BIL, så har det kommet ett nytt nettsted...

 

hvor det er gratis for alle privatpersoner.

Har akkurat startet opp så er foreløpig ikke mange annonser som ligger der, men målet er å etterhvert konkurrere med finn.no

 

adressen er http://www.allesmarked.no/

 

uansett hva det er, så legg det ut for salg for å markedsføre nettstedet.

 

Du har sikkert noe "ræl" liggende som du vil bli kvitt...

 

Og det koster som sagt ingenting... Genialt...

 

Det var ikke gratis med bil-annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra iniativ, konkurranse er bra. Personlig har jeg liten tro på at dere vil klare å konkurrere med finn.no, men har uansett noen tilbakemeldinger;

1)Enkelt gui og lett å legge inn annonse (men kommunevalg under oslo er feil)

2)Sender passord i klartekst på registrering = #fail

3)Mangler/står lite om beskyttelse av den registrerte informasjonen. Står ikke noe om dere kan selge e-post adressen, eller sende reklame på den = #fail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er ræva med konkuranse da 5 forskjellige firmaer fortsatt ikke klarer hele jobben hver for seg!

 

se bare på opplysningen? det renner jo inn forskjellige opplysnings nr hele tia, og INGEN av dem som klarer å påta seg alle oppdrag alene.

Det de først og fremst burde lære seg er å utvikle en søkemotor som av et navn som inneholder 30 bokstaver fortsatt kan matche ut skrivefeil med EN bokstav!

 

Søker du Arne eriksen i oslo men skriver Arne erisen oslo så vil du faen meg få noe heeeelt annet eller "vi kunne ikke finne ditt søk"

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker du Arne eriksen i oslo men skriver Arne erisen oslo så vil du faen meg få noe heeeelt annet eller "vi kunne ikke finne ditt søk"

 

1881 klarer skrivefeil ganske bra synes jeg.

 

Du er inne på noe som gjør at jeg og har svært liten tro på nye rubrikkannonsesteder; finnes mange allerede. Men alltids nye som prøver, hvilket er helt greit i mine øyne...for som sagt er konkurranse bra,...bare at de som regel feiler. Det trengs jo reklameinntekter inn fra bedrifter for å klare det, og dem får gjerne ikke nok til å dekke driftskostnadene. Koster jo å drifte det; internetlinje og server er ikke gratis, ei heller lønn til utviklere. Og man vil jo tjene penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettop. jeg har lite trua på småsteder som skal starte ferskt, autodb var S T O R T!! det ble fullstendig utklassert av finn.no

 

hvorfor folk engang gidder å legge opp et nytt hjemmested skjønner jeg ikke. enten er man veldig dum eller håpfull

det blir det samme som å møte opp som stage warmup garasje band og forvente å ta over showet for selveste bandet som har konsert.

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange meninger.

Siden fikk testet seg den første helgen.

Noe måtte endres og kommune katigoriene ble fikset.

Det er Gratis å annonsere Bil!

Så det var noen som mente dette kostet penger.

Dette vil være gratis for alle i all tid fremover.

 

Det er sunt med konkurranse ja. Og folket fortjener en gratis annonseportal som satser stort fremmover.

AllesMarked.no skal jobbe hardt med å få flere brukere og mange flere annonser inne på siden og trenger derfor alles hjelp for å få ballen til å rulle ennda fortere.

I Oktober blir det riksdekkende markedsføring på tv, radio, og de største nettavisene:)

 

Så følg med videre og det gleder oss veldig om dere annonserer biler, båter osv.

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok., hør her..

 

ikke for å hverken være drittsekk eller dytte kjepp i hjula på deg, men dette er tror jeg et dårlig forsjøk på å oppnå noe godt

 

 

Først og fremst..

 

Markedsføringa di... den er fullstendig ræva. eneste linken du har satt opp er på et bilforum der veldig få kommer til å gidde å legge ut noe. om du søker opp på google finner du ikke pre-words engang.

Å markedsføre deg på nettsider og annet koster P E N G E R! værtfall om du vil ha denne sia di offentlig.

 

Og du som da driver en gratis tjeneste kan jo ikke bety annet enn null kroner i din egen lommebok, med tanke på at du pr. dag sikkert betaler 1800kr minimum bare for et domene .no

 

Som sagt tidligere har AUTODB og AUTOS engang i tiden vært store som gud. nå flyter dem i kloaken til finn.no som virkelig har tatt markedet med storm. Autodb er heller ikke dyre sakene å legge ut annonser på, og jeg legger gjerne ut annonser et sted der det koster noen kroner og jeg er sikker på at noen vil se, ENN at annonsen min blir glemt og folk ringer meg 2 år etter salg slik det var på autos.no

 

jeg tror dette er rimelig waste med penger

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at autoDB sliter, men dette skjedde når de startet å ta betalt for annonsering!

 

Folk må gjerne bruke finn.no, men det er jo veldig mye smartere å legge inn bilen sin på flere steder.

 

Du må også ta forbehold om at dette er en Beta periode (Test periode) Jeg er nettopp her for å få innspill, det gjør bare at AllesMarked.no blir enda bedre.

 

Om finn.no får styre som de gjør nå må du regne med å måtte betale 1000kr for å selge bilen din om 3 år. Det er det ingen som synes er bra!

 

http://www.AllesMarked.no får nye brukere hver eneste dag og jeg vet at dette blir en stor hitt til høsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår