KviljoRacing Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Hehe, den jeg var å så på :D Trokke den er noe å satse på... Men selge den som kun karrosseriet funker. Men må ha komplett delebil for å sette den i stand, og da kan man likegodt sette delebilen i stand... Fikk høre at den var kjørbar jeg, haha... :rolleyes: doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 veit ikkje koss den bilen er jeg.. å har heller ikkje tenkt å finne ut av det.. er ikkje heilt min smak det der.. må vere rein ascona å meget strøken viss eg skal ha sånn bil jenn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn M Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Ascona B med Manta front er helt jævli! Går en i bygda hær, må nesten spysick Siter Formann Nordmøregatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg