maggi224 Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 http://www.detailersclub.no/forum/topic/6318-peguot-206-swirl-edition/ om noen andre her på forumet skulle ønske samme behnadligen er det bare og ta kontakt på 93429217 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Ble utrolig bra resultat... Kudos for det :) Offtopic, men jeg ser på ny bil om dagen. Står og vipper litt mellom svart eller rød. Hvordan er rød lakk på nye biler? Veit det har vært en del problemer oppigjennom årene med at rød lakk har lett for å falme. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi224 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Ble utrolig bra resultat... Kudos for det :) Offtopic, men jeg ser på ny bil om dagen. Står og vipper litt mellom svart eller rød. Hvordan er rød lakk på nye biler? Veit det har vært en del problemer oppigjennom årene med at rød lakk har lett for å falme. du må spør selger av bilen om den har klarlakk eller om den ikke har det. faren min fikk en knall rød varebil for 2år siden og nå uten pleie er den blitt helt rosa. men hvis det er klarlakk så ville jeg gått for rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Ikke for å si noe om arbeidet, men alle vet vel at en matt rød bil blir "ferrari rød" igjen om man bare gidder å polere opp igjen. Men du skal ha for arbeidet ditt :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg