martinlode Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Heisann, tenkte jeg skulle begji meg ut på mitt første turbo projekt med en Opel vectra. så er det noen som har noe tips ? =) og om hvor jeg kan få tak i turboer og grenrør til denne bilen?, eller om eventuelt noen har noe liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zr900turbo Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Sjekk ut JMA sine sider :) har grenrør og alt for montering av turbo på c20ne Siter Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordme1 Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 sikker på at du velger vectra?:) sku jo ha funnet noe med bakhjulstrekk du kunne herjet med;) Siter We argue, then we fight, then I win:) -Proud MMA artist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 låne tråden din litt jeg viss dette er i orden :) det turbokitet til x20ne, er det berre å sette på det kitet justere tenninga og tut og kjør? eller hva annet må man gjøret for at dette skal fungere... må man gjør noe med hjernen eller noe? Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg