Maazda Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hei! :) Noen som har noen erfaring med disse forsterkerne? Eller merket i det heletatt. Kan ikke si jeg har har hørt om noen av dem før, men i følge prisene på Xtreme car, var de vanvittig billig i forhold til kapasiteten dems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Har hatt en og en halv meter mcaudioforsterker før. Fungerte veldig bra den... sveiset et par Cerwin Vega 12" ;) Husker ikke om det var 120 eller 160 amp sikring på denne. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Har god erfaring med Mac Audio sine forsterkere.. Leverer mye effekt i forhold til prisklassen. Få av disse det er feil på også. LØP Å KJØP!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samesau Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg kjøpte meg akkuratt en mac audio 1000 D monoblokk! Har ikke fått kobla den opp enda, men effekten i forhold til prisen var veldig bra! Solide sikringer (90a) og skikkelig innmat, så trur ikke det er no watt-tull :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Mac audio skal være tålig greit, og Magnat har jeg hatt god erfaring med, men det er ikke noe High-end utstyr akkurat. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg