Gå til innhold

dj-vega; Kia Sportage 1995` (Levert inn skilter...)

Ranger emnet


dj-vega

Anbefalte innlegg

  • Svar 712
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm... PÅ ren is og vinterdekk uten pigg. I oppoverbakke med svinger og hellinger. Håpløs.

Masse snø og litt is. Veldig bra. Men med bare bakhjulstrekken innkoblet så har jeg møtt på at par utfordringer... Men kommer som regel fram uten problemer, så lenge firehjulstrekken er koblet inn før bakken begynner. Så generelt sett er jeg fornøyd. Kunne godt hatt litt mer vekt i raua. Utrolig lett å få sladd på ræva med denne.

Mvh dj-vega

Prosjekt; Kia Sportage 95` <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har piggfri dekk på is, så tror eg alle biler vil slita :) E bare ein ting så virke på skikkelig is og det e Piggdekk.

 

Ellers så syns eg Kia'en va heilt grei på vinter føre, eg prøvde ein diesel.. Va overraska øve klatre evnene på den, men så e diesel litt seigere å du får dermed litt bedre grep igjen :) Å ja, den slapp virkelig på rævå både uten 4hjulsdrift inne og med :D men va jo bare gøy det ;)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trodd at dette skulle være en ganske god bil på vinterføre da, men uten konstant firehjulstrekk så skjønner jeg at det kan være litt problematisk ved vanlig kjøring.

 

 

Du må ikke misforstå. Denn er fantastisk på vinterføre. Kommer meg frem storsett over alt. Men er det klunk is så sliter vell de fleste biler uten pigg... Har piggdekk nå da.

Mvh dj-vega

Prosjekt; Kia Sportage 95` <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke misforstå. Denn er fantastisk på vinterføre. Kommer meg frem storsett over alt. Men er det klunk is så sliter vell de fleste biler uten pigg... Har piggdekk nå da.

 

Det er greit, men nå er det jo sjelden at det er bare isen, har ikke skjedd her enda i vinter. Må du stoppe for å koble inn firehjulstrekk eller kan du gjøre det mens du kjører? Om du må stoppe mister du jo mye av flyten i kjøringa.. Selv om det sikkert er en vanesak :)

 

Og hvis du sliter med at bilen er for lett bak, så får du hive et par sementsekker baki :D

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår