Gå til innhold

Mine poleringer - et lite utvalg

Ranger emnet


VolvoRS

Anbefalte innlegg

Legger noen linker til biler som jeg har polert det siste året. Dette er ikke noen reklametråd, da dette ikke er noe jeg driver på med til daglig. Jeg synest det er morsomt å polere og også lage tråder som forklarer hva jeg har gjort. Forhåpentligvis kan noen av trådene være til inspirasjon for at du får rumpa opp av sofaen og kommer deg ut å gnukker på din egen bil:-)

 

Shine happens!!

 

 

Porsche 964

 

BMW 130i

Video fra samme detailen:

 

BMW 525d M-Tech

 

VW Polo

 

Audi A3

 

BMW E46 M3

 

Mini Cooper

 

Porsche 997 4s

 

VW Golf

 

Mercedes E270

 

VW Passat 4 motion

 

Volvo V50

 

Audi Allroad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk samling av jobber du har gjort! Og fy fader så mange bilder - det liker vi!

 

Her er det mye inspirasjon og idéer, og nå kan man jo faktisk se hva det går ann å gjøre med våre kjære biler.

 

Bra jobba, stå på!

 

Du skulle nesten få ta bilen min også, hvis det ikke hadde vært for at jeg selv har blitt hekta på bilpleie :D Du er dog tusen ganger flinkere. Creds. Denne tråden er bokmerket med det samme.

 

Edit:

Haha, måtte bare smile av dette. "Her har jeg kjørt Scholl S03G på gul, S03G på 75mm ull, 75mm ull, 75mm ull, 75mm ull, gul medium pad med S04G for å fjerne kjørespor fra ull, S30 på orange spetzial method, PO85RD:" Love it! :D

 

EDIT 2:

VW Golfen du fiksa må være en av du mest skitne utgangspunktene jeg noen gang har sett! :D Stakars bil. Burde være bot for mishandling av vroom vroom'ene. Ble rått resultat da.

Endret av WhiteRaven101
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over resultatet på bilene. Fy feite som noen av de så ut. Skjønner ikke at folk slipper det så langt.

 

Koster såpass mye å ha bil her i landet så, bruker mye tid på å ha en rein og blank bil selv. Men ikke nærheten av det du får til. Kudos Brynjar :)...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår