deamon Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Hei Har kjøpt meg 18" felger med 225/40-18 dekk til min 2000 mod passat stv. Lurer på om noen her inne vet hvilket lufttrykk dekkene bør ha, så jeg slipper sporing og skjevslitasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggy Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 LItt vanskelig og si i og med at det kommer ann på vekta på bilen din, Lengden? og luftrykket som er orginalt! luftrykket som skal være orginalt står på innsiden av tanklokket ditt! så tror jeg det bare er og minske eller plusse på utifra det. Hør med de du kjøpte dekkene fra! og se på dekkene om det står noe om Max og Min PSI/Bar trykk! Siter VW Passat 1.9 130HK 02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 du kan ikke følge "orginalt" trykk da disse bilene ble levert med 195/65-15"!!! jeg har 225/40-18 på min 3b .. og trykket er 40pund mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deamon Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 du kan ikke følge "orginalt" trykk da disse bilene ble levert med 195/65-15"!!! jeg har 225/40-18 på min 3b .. og trykket er 40pund mener jeg. Oki! Da satser jeg på 40 psi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Pleier å kjøre på 2,2 bar jeg. Det står også på dekket ditt hvor mye du skal ha, men det er kanskje også forskjell fra bil til bil med tanke på vekt...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 En her på forumet sa en gang at man skulle ta utgangspunkt i max-trykket som står på siden av dekket, så trekker man fra 10% av dette. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg