mrasdahl Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 (endret) heisann! i går ettermiddag skulle jeg sjekke en bremsevæskelekasje jeg viste jeg hadde! Fikset den... og etterhvert tok jeg en titt på luftfilteret. Koblet dermed av batteriet når jeg skulle dra ut ledningene på luftfilterboksen. Når jeg hadde plugget alt på plass og skulle starte opp etterpå, klikket det virkelig for bilen. Sperret som bare det på 2000 rpm før den ville stige mer, ble så svak at den nesten ikke klarte å ta av i lyskryss, feis litt i eksosen. Etter litt kjøring kom det seg litt, men mistenker at det fremdeles er noe galt... Hvordan vet man om bilen er i nødmodus? Noe spessiellt man må gjøre etter at man har tatt av batteriet? den sto ca 20 min uten batteri. MVH mrasdahl Endret Juni 5, 2010 av mrasdahl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 du trenger da ikke å ta strømmen for å nappe av kontakta på luftmengemåleren ..det er bare tull.. ta en diagnose du .. kan jo ha skadet LMM på en måte ... derfor det plutselig ble slik . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Du koblet ikke av batteriet når bilen gikk vel? Det er ikke lurt ihvertfall... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrasdahl Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Nei koblet ikke av batteriet mens bilen gikk. Koblet det egentlig av fordi jeg har hørt at det vil gjøre noe med eventuelle feilkoder. Men som sagt så ordnet det seg etter et par kilometer. Men er ikke helt sikker på om alt er som det skal enda. Var å snakket med de på mekonomen, de sa at jeg måtte på merkeverksted, de kunne tydeligvis ikke diagnostisere problemer der. Bruker de å ta noen store mengder lapper for å få tatt diagnose? Bilen er en 2000 mod Passat 1,8T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg