lf.elstad Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 (endret) Er det mulig å bare flytte over tannstag, pumpe og det som mer trengs fra en bedre utstyrt modell som har dette ? Endret Juni 6, 2010 av lf.elstad Siter Quattro - the way of life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Er det mulig å bare flytte over tannstag, pumpe og det som mer trengs fra en bedre modell som har dette ? ble A omega levert uten servo ? :O Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lf.elstad Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 ja, min er uten servo iallefall. 88 mod 2.0 i LS. Siter Quattro - the way of life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 samme modell som meg og jeg har servo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lf.elstad Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 det var da merkelig :s hvordan ser man om det er servo ? har du et bilde av motorommet ditt roar, så kan jeg sjekke det opp mot min. Siter Quattro - the way of life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 har ikke bilde nei for mitt motor rom er helt forandret.. men det er en liten rund tanke med svart lokk og servopumpen sitter helt i framkant på motorn på høyresiden når du står framfor bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Ls utgavene var så simple att de hadde ikke servo. Er jo ikke tannstang på de, men snekke. Så flytt over snekke, servo pumpe osv fra en med servo bare Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lf.elstad Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Sånn ser det ut, det er alt som har med styring og gjøre i motorrommet. Siter Quattro - the way of life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 hmm mente så sikkert at jeg har en ls? men min ser ikke slik ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Nett likt so min 1987mod LS utgave, ingen servo. Har plana om å skaffa da eg og! Blir litt tungt uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 anbefaler å ta av hele eksosen når dere skal begynne på noe slikt. trangt å jævli nedi der. men er bare 3 bolter på servosnekka. og 2 på hjelpesnekka. er værre når dere skal til me rattstaget osv, fort å knekke den hvite plastikken som er en slags demping hvis man kræsjer osv:) Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lf.elstad Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 okei :) men er det bolt-on ? eller må man tilpasse forskjellig, og evt borre for å festa delene osv ? Siter Quattro - the way of life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 er bolt on, utenom servotanken da, er bare 2 skruer:) du må bytte rattstaget også. og kan være litt vanskelig å løsne det nede på snekka:) Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lf.elstad Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Var null problem :) fikk alt av deler jeg trengte for 600 kr hos den lokale skrothandleren. Eneste som tok litt tid var å dra servosnekka av rattstammen snekka sto på, den satt noe så innigranskauen. Så måtte jeg kutte ca 12 cm av rattstammen på min bil, da var det bare å sette alt rett på og stramme til og fylle på olje :) Så funket alt som bare det :) delene jeg trengte å ta med meg fra skrotbilen var : - Servosnekke. - Servopumpe. - Servopumpereim. - Servo-oljetank. Siter Quattro - the way of life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg