himamekkn Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 hvem skal på junior landsfinalen her da? Hva bil kommer du med? Kommer sjøl med ein vw jetta ;) Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Jeg skar dit så klart! Kommer med en Golf ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Forresten, noen som vet om det kommer noen spesielle biler ell? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellboy-sas Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Er det lov til å kjøre debutantløp der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellboy-sas Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Nystuen: Det er jo Golfen min som kommer da(Kanskje):well: Spesiel den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Kun de som er kvalla på en av juniorkvalløpa i Norge som får kjøre Hellboy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellboy-sas Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Dårlig gjort! Jeg heter Stian forresten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 ingen fleire her som har tenkt seg te landsfinalen?:) Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Kommer å ser på :P Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg