Gå til innhold

Dreiebenk

Ranger emnet


Ulken

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har kjøpt metalldreiebenk fra Moe & Co? Jeg har kjøpt en derfra og den er full av rust. (Ikke på vanger og bevegelige deler). Den har også en slik intens lukt at jeg ikke kan ha den i hobbyrommet mitt i kjelleren. Lukten trekker seg opp i hele huset. Den må stå i garasjen og der står den jo tørt og godt, men skulle gjærne hatt den inne. Finnes det noe stoff for å fjerne lukten. Det lukter nesten som fuktig kjeller, men er veldig intens. Kommer kansje fra malingen. De vil ikke ta den i retur. Er det noen som har opplevd det samme som meg. Er takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva sa de til at den er rustete? Har hørt de selger litt ymse kvalitet men nytt skal nå vel være nytt? :)

 

Mer interessant; har du fått brukt den til noe enda? Jeg lurer på hva du måtte gi og hvor tight eller slarkete all leamikken er. Bedre å kjøpe seg noe gammelt brukt noe?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du diagram/tabell for turtall og skjærefart?

Viss ikkje bør du skaffe deg det, eller få ein formel så du kan rekne det ut. Skjærefarten skal være 100 meter pr. minutt (m/min), viss du bruker hardt metall (wolframkarbid).

Diameteren på arbeidsstykket bestemmer turtallet.

Og så var det om du har kontroll på konuser. Utrekning av vinkler, og innstilling.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår