frankytanky Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Motoren min er desverre skåren (står BOM fast), så eg har begynt å demontere bilen. Men er usikker på om toppen er hel - hvordan ser man det? Når eg fjerner registerreimen klarer eg dreie på kamakslingen. Har åpnet topplokket, det er ikke mye olje igjen her men ikke helt tørt enda. Se filmen hvordan det ser ut i topplokket mitt: http://www.youtube.com/watch?v=O64yZQ46rwU Kan noen hjelpe meg med dette? Hilsen Frank :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Ser ikke noe som tyder på at den er skadet der, men sjekk kamlager, og hvordan det står til mellom løftere og topp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankytanky Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Hvordan kommer eg til mellom løftere og topp? Hilsen Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg