hallvardr Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Blir vindusviskeren bake styrt av et rele? og evt hvilket? Viskeren går bare halve veien når den blir skrudd på for så å fortsette resten av veien på neste intervall. Hører en klikkelyd som starter og stopper den. Er det normalt at dynamoen blir varm under kjøring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasUth Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Viskeren vet jeg ingen ting om dessverre, men ja det er normalt at dynamoen blir varm under kjøring :m'm: Siter =OOOO= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Viskeren vet jeg ingen ting om dessverre, men ja det er normalt at dynamoen blir varm under kjøring :m'm: Allright, har skifta det ene lageret på dynamoen, og skal skifte det andre også, men ble usikker på om den holdt seg noen lunde kald, eller ble varm. Har to stk som jeg har skifta litt på, bra det er normalt at de blir varme da så burde jeg ikke har noe problem der hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 De blir såpass varme at større dynamoer er vannkjølte... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Men ingen som har peil på hvordan bakviskeren blir styrt? Jeg lurer på om det kan være et rele under rattstammen, men har ikke fått sjekka enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg