Pumpkin Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Heisann. Da er jeg så heldig å ha en veldig fin forsikringsavtale, som gjør at jeg får en S2\S3 veldig rimelig :) Men uten å spørre de så mye om regler osv, for så at de skal bli nysgjerrige.. Så prøver jeg her! Når man forsikrer en bil, så oppgir man års mod, km, type osv.. Men MÅ man oppgi HK? Hva vil skje om jeg oppgir den til å være orginal, for så å havne i en situasjon der det blir etterforska litt... Hvor ille vil det ha blitt? Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Du har opplysningsplikt, og det regnes som forsikringssvindel å ikke opplyse om endring av HK. Takstmenn vil ved eventuell kræsj gå over bilen og finne ut av det, og forskjellen i pris er ofte så liten at det er teit å la være å betale den. En selvfølgelig konsekvens er at du får mindre utbetalt for skade dersom det skjer noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pumpkin Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Du har opplysningsplikt, og det regnes som forsikringssvindel å ikke opplyse om endring av HK. Takstmenn vil ved eventuell kræsj gå over bilen og finne ut av det, og forskjellen i pris er ofte så liten at det er teit å la være å betale den. En selvfølgelig konsekvens er at du får mindre utbetalt for skade dersom det skjer noe. Var det jeg regna med ja... Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg