magnarbore Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 noen som vet hvor på nettet man kan finne proffsoting av bilruter? ikke solfilm, men realstuff ;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Alle profesjonelle bruker jo solfilm. Eller har jeg misforstått nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 aha.. mente det fantes sånn "sotespray" eller noe i den duren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Man får vel kjøpt sotespray, men dette brukes vel mest på lykter? Men uansett så synes jeg film ser best ut på lykter også. Blir ikke like matt :) Jeg har hvertfall film/folie på mine lykter og er strålende fornøyd med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Samt med film på lyktene mister en faktisk ikke så mye av lyset selv om lyktene blir rimelig mørke :) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 vet at det er mulig med spray på lykter, men har hørt at noen får sotet rutene ved spray, mens alle andre steder står det at det blir dårlig resultat :p men da bruker jeg bare folie! men er det noen som har bilde av folie på lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Her er bilde av bilen min med gunsmokefilm på hovedlyktene og gulfilm på tåkelyktene. Hovedlyktene er mørkere enn hva det ser ut til på bildet (se bildet under). Endret Juni 1, 2010 av alex_89_p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 ahaa.. takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg