Gå til innhold

SupraJensen's Carina E

Ranger emnet


SupraJensen

Anbefalte innlegg

Da tenkte jeg at jeg skulle dele noen bilder av bilen min med dere. arti me litt respons og ideer ifra andre som man ikkje ser selv ;D ALLE MÅ KOMMENTERE HÆR^^

 

Her er ifra da bilen kom ifra Bergen med hurtigruta (misunner ikkje han stakkarn som kjørte ifra Narvik til Tromsø vinterstid uten varmeapparat)

__og_mich_p__Buktamoen.jpg

 

 

bak

03062008340.jpg

 

 

Her er første moddinga æ hadde på biln.

Bilde209.jpg

 

 

Spoilerleppa blei montert.

Bilde066.jpg

 

 

bak etter litt jobbing.

Bilde211.jpg

 

 

Idag med ny front etter et uhell i juletider.

17052010003.jpg

 

 

17.mai og fint vær.

17052010002.jpg

 

 

På yttersia jobb.

17052010004.jpg

 

 

Da håper jeg at floket liker det dem ser her, bilen er enda ikkje ferdig ig mye gjenstår.

Er alltid arti med tilbakemeldinger :)

 

mvh

Michael

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin Carina ja :) Dette er en fin og bra ungdomsbil, som holder lenge.

 

Hehhe ja dette er en bra ungdomsbil;D mye plass te både folk og lyd;) har vært på sverigetur med anlegge inni og ikea, va bare å legge ned baksetan og man lasta inn ka som helst :D

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse er geniale til slikt bruk. En kompis overtok en sånn når han fikk lappen, grisekjørte den i 2 år og ga den tilbake til foreldrene etterpå. Den bilen har gått et sted mellom 550' og 600000 nå :D Still going strong :thumb

 

2,0i 16v det da, hva er det du har?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse er geniale til slikt bruk. En kompis overtok en sånn når han fikk lappen, grisekjørte den i 2 år og ga den tilbake til foreldrene etterpå. Den bilen har gått et sted mellom 550' og 600000 nå :D Still going strong :thumb

 

2,0i 16v det da, hva er det du har?

 

hehe ja dem tåler litt juling;) samme motor i min;) men kommer en GTi motor i om ikkje så veldig lenge til :D

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg vil egentlig style bilen min.. men lakken e jo tatt dagen og eg gidder ikkje bruke nesten 30 000 kr på lakk når eg betalte 25000 kr for den når eg kjøpte an! noen som har litt gode ider på billige ting eg kan gjere med bilen min?? :p vil ha en skikkelig ungdomsbil enn det eg har.. der det eneste kule med heile for^^^^ bilen e heime snekra rød lakkert subkasse og "Gliset" i front ruta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Eg vil egentlig style bilen min.. men lakken e jo tatt dagen og eg gidder ikkje bruke nesten 30 000 kr på lakk når eg betalte 25000 kr for den når eg kjøpte an! noen som har litt gode ider på billige ting eg kan gjere med bilen min?? :p vil ha en skikkelig ungdomsbil enn det eg har.. der det eneste kule med heile for^^^^ bilen e heime snekra rød lakkert subkasse og "Gliset" i front ruta!

 

vask bilen grundig, og poler den opp med lakkrens, polering så vox;) billigste som vinner tester er Bilextra sitt middel (har brukt d på mange røde mercer med godt resultat)

sot rutene (dette klarer du selv med litt knoting)

kjøp større og finere felger.

og senkesett (kan du skru e d bare å betale et verksted for 4hjulskontroll + senkesettet ifra bilxtra 3000+1500=4500)

samt TUV godkjenning på BT og dem tar ca 450kr i gebyr, da har du altså senka bilen til 5000kr MAX! dette er et overslag som er gjort med god margin oppover, altså du vil bli positivt overrasket når du forhandler prisen selv;)

eller har du spoiler bake og øyelokk (kan lakkes med sprayboks og få et godt resultat :)

 

Eksos stuss må til for å få den litt mer ungdommelig evt japsepotte;) jo billigere jo mer lyd:P

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Blei veldig dårligt med fiksing på denne bilen :P Hehe!

Endte med at eg skulle kjøpe styling med investerte heller i andre felger og reperasjoner på dill dall på bilen ;)

Har funnet ut at no har bilen gått 300 000 km så den har gjort sin jobb ;) Er ikkje noko feil med den i det heile tatt no men eg gidder ikkje bruke 5000 - 10 000 kr til på bilen visst den snart går over til den andre siden :)

Er ein konge bil og eg elska han! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår