Havalo91 Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 hei. har en audi 100 1988.mod når jeg kjører med lite motsand begynner den å rykke, det blir verre og verre helt til jeg må trykke inn clutchen. på eu-kontroll fant de 2 ødelagte foringer fremme på traversen. kan det være de som gjør det? eller kan det være bare pluggene? Siter Audi 100 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Slark i i drivverk, forstilling, motorfester etc....Så traversforinger kan nok sikkert vær en kandidat. Du burde jo merke om det er mekanisk eller om det er motoren som lugger og jukser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havalo91 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Har ødelagte tårnlager også. kansje de kan ha no med det å gjøre? Siter Audi 100 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remixen Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Slark i drivverk tipper jeg. Det går ikke vits i å gjør noe med (kostnaden er for stor). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg