le0n Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Har en kompis som skal kjøpe spiller til en Chrysler Voyager.. Står en svært brei spiller i den fra før, men han skal ha ny og vil ha en sånn svært spiller. Altså, en som er høyere og passer inn i der orginal spillern står.. Noen som vet hvor man får tak i dette?? Nettadresser?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by le0n Har en kompis som skal kjøpe spiller til en Chrysler Voyager.. Står en svært brei spiller i den fra før, men han skal ha ny og vil ha en sånn svært spiller. Altså, en som er høyere og passer inn i der orginal spillern står.. Noen som vet hvor man får tak i dette?? Nettadresser?? Vi selger slike spillere, kontakt oss gjerne på mail så kan jeg sende mer info og priser til deg. mail : soundpressure@c2i.net Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Noen som har sett eller vet om dobbel din spillere av go kvalitet? Over gjennomsnittet liksom? ;) Har lett litt og det eneste jeg finner er jalla spillere,kasset versjoner og annet piss.. Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 mener vi skal ha noen gode panasonic dobbel din spillere som skal være bra. eller så har vi jo dobbel din dvd spillere da som er bra. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Såvidt jeg så her om dagen har Kenwood kommet med en feit dobbelt din spiller med DVD skjerm i front :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Selv har jeg også chrysler voyager, og jeg har sett at de selger "adaptere" på bilradiospesialisten fra sånne svære spillere til "vanlige" spillere :) så du får iallefall kjøpt det på bilradiospesialisten i trondheim.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Forresten, litt offtopic, men veit kompisen din dimensjonen på dasjbord-høyttalerene i voyagern originalt? Hvilken modell er det forresten? har en 90' jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Vi selger slike rammer til Voyager og andre biler som har større spillere originalt. Synes å huske at det er 13cm som står i dashen på Voyageren Vi har liggende en Pioneer FH-P4100R dobbeldin spiller. Denne tra både CD og kassett. Kosta 9000. Selges for 6500,- ]http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=1887&taxonomy_id=430-458] Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg