nollie1982 Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 selger min -92 modell golf 3 1,8 8v.. er eu-godkjent i mars uten en eneste feil.. følger med blått ineriør som er orginalt i denne bilen, men har byttet til svart interiør.. følger også med: pioneer spiller ground zero frontsett audison lrx 1.1k monoblokk 2x12" kicker cvr i kasse stinger batteri baki 2 panser (et med badboy look og et orginalt i en annen farge) alt orginalt av lykter (alle er byttet ut nå) luftfilterboksen (sitter k&n kon filter nå) er bestillt coilovers til den som jeg får i løpet av uka håper jeg! er 2,5" rør ifra katalysator til bak potta som er dobbel 3" (god lyd! følger også med alt av felger pluss diverse! bilen har gått 225000 ca. men er byttet olje,filter og plugger regelmessig! bud over 15000! årsavgift er betalt![/img][/img][/img][/img][/img] Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 kan også byttes i en annen bil.. Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 ingen som vil ha golfen da? :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 bump Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 kan byttes i opel vectra 96 mod,senket med 17" felger på nye dekk, pluss nye vinterdekk!! 41455754 om du er int, da jeg ikke erher inne så ofte :) Siter Mercedes benz c-180 - bruksbil Vw prosjekt - vr6? Audi 80 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg