sADsAM Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by acoupe Synes det ble mye bedre med røde blinkere bak gitt....oransj har ikke noe å gjøre på en bil :D Bruke transparent lakk som jeg kjøpte på torshov. Kostet 109,- Samme sotinga som er på min... + at jeg har sota tåke/blink-lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Nå har jeg fått lakket frontfangeren, bulken på taket har jeg og pappa fått sparklet og slipt så nå gjennstår det bare lakking. Lakket også grillramma når jeg først var i gang, så lakker jeg nok lista under frontlyktene hvis det blir igjen lakk fra bulken. Sånn ble resultatet på frontfangeren : Bilde før lakking, du ser ikke så godt at det er en del riper og steinsprut der, men det var det beste "før" bilde jeg fant. Det ble såklart ikke det samme som prof. lakket, men jeg ble fornøyd med hva jeg klarte selv :)...fikk hvertfall vekk all steinspruten ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Fett.. er vel digg og få vekk bulken i takbjelka kan jeg tru :) fronten blei bra da ! Montert bass-rør enda eller? Ska vi kjøre poulou snart ell ? :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Jo takk, blei litt fornøyd selv. Blir godt å få vekk bulken ja...har også tatt de stygge steinsprutene på taket også.. Bassrøra har jeg ikke montert ennå...blir en del ommbygging så jeg venter til jeg skal gjøre alt ferdig i bagasjen og får meg 1 forsterker til. Vi kan vel kjøre polo på skolen på tirsdag kanskje ?:D..hehe..blir arti å teste mamma`s ride !:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 synes det er arti å ta bilder jeg..så jeg legger ut ett bilde til av bilen min :D vart så pent og idyllisk med grønt gress og trær i bakgrunnen :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by acoupe Jo takk, blei litt fornøyd selv. Blir godt å få vekk bulken ja...har også tatt de stygge steinsprutene på taket også.. Bassrøra har jeg ikke montert ennå...blir en del ommbygging så jeg venter til jeg skal gjøre alt ferdig i bagasjen og får meg 1 forsterker til. Vi kan vel kjøre polo på skolen på tirsdag kanskje ?:D..hehe..blir arti å teste mamma`s ride !:D hadde vært konge og prøvd macdonalds brett under den:D har du igjen no av de vi brukte sist? si ifra om du blir med og finne på no i morra da.. har fri fra jobb :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 har igjen mcdonalds bretta jeg :D..hehe..vi får vel prøve en gang. Skal til min biologiske far i morgen å fixe ferdig bulken og polere bil... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 legger ut litt før og etter bilder jeg...kjeder meg så grusomt mye nå :D Er ikke stor forskjell på bildene, men som sagt....jeg kjeder meg :) Front : Bak : Lykter : (vil ha blåe pærer i tåkelysa, men da må jeg visst ta av hele frontfangeren i følge en som jobber på VAG. ) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 fant bilde av felgene jeg skal kjøpe på nettet. Litt flere bolthull på denne men....Slik ser dem hvertfall ut på nermere hold :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Hvorfor må du av med fangeren for å montere blå pærer i tåkelysa? For å bytte pærer i de skrur du bare løs blinklyset, trekker dette sidelengs ut, skrur ut skruen som fester tåkelyset (kommer til syne når du tar vekk blink) og trekker det rett ut. Da kommer du enkelt til. Pent med røde blink bak ja. Er denne lakken mulig å fjerne ved eventuell kontroll? mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 tviler på at det trengs og fjerne lakken, ifølge reglene kan lykta være alle farger, så lenge lyset BLINKER ORANGE. og ikke i samme farge som lykta..:) må ikke ta av hele frontfangeren for og bytte pærer.. da har i allefall audi driti seg skikkelig ut.. veit du har add, on, men det skal ikke gjøre noe!. kom innom meg i morra, skal polere gromvogna til 17 mai.. så kan vi ta ut tåkelysa Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Nå er bilen din blitt veldig bra Stian! Og med de nye felgene du skal kjøpe kommer det til å bli supert! Mangler bare prikken over i`en da... (litt senking) Originally posted by acoupe vil ha blåe pærer i tåkelysa, men da må jeg visst ta av hele frontfangeren i følge en som jobber på VAG. Dette er BARE TULL! Skal vise deg hvordan du gjør det jeg. (om du ikke alt har funnet det ut) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 å må fjerne fronten for å få skiftet pære i tåkelysa vet jeg at høres ludakris ut, skal prøve en gang til. Men hvis det er sånn at man må ta av fronten får å ta ut tåkelysa så skal jeg jo skifte front snart alikavell da...men jeg prøver en gang til jeg :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by acoupe å må fjerne fronten for å få skiftet pære i tåkelysa vet jeg at høres ludakris ut, skal prøve en gang til. Men hvis det er sånn at man må ta av fronten får å ta ut tåkelysa så skal jeg jo skifte front snart alikavell da...men jeg prøver en gang til jeg :) Skal du ha deg ny front? hva slags front da? Hvis det er EVO front du skal ha deg så vet jeg om en som muligens er til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Fet bil du har, men har ikke helt sansen for spyler dysene på framfangeren jeg da.... Fjern dem, senk bilen og få på noen feite felger så er du i mål:D Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg