Ole_3400 Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Jessda, har seg alik at jeg vil ha en ventil som lager en lyd noe alla det her... Litt usikker på om det er sunt iom at han sier det er "en trasig dumpventil" :hvaskjera Noen som kan navn på noen ventiler som lager denne lyden, eller no i nærheten? Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Hvis du vil ha sånn lyd så fjerner du rett og slett dumpventilen og kjører uten. Halve forumet her vil sikkert si at turboen din tar kvelden etter 10 minutter. Men jeg, og mange andre, har kjørt slik i flere år uten problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Hvis du vil ha sånn lyd så fjerner du rett og slett dumpventilen og kjører uten. Halve forumet her vil sikkert si at turboen din tar kvelden etter 10 minutter. Men jeg, og mange andre, har kjørt slik i flere år uten problemer. De som sier det har ikke turbo eller har ikke peil. Luft klarer aldri å skade turboen. Kjørt uten dump på evo'en i mange år uten noen forskjeller enn at turbotrykket kommer raskere på igjen. Har ikke sett ett eneste bevis på at en turbo tar skade av dette på en ordinær turbobil. De som får skader har gjort noe annet som er grunnen til havari Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 De som sier det har ikke turbo eller har ikke peil. Luft klarer aldri å skade turboen. Kjørt uten dump på evo'en i mange år uten noen forskjeller enn at turbotrykket kommer raskere på igjen. Har ikke sett ett eneste bevis på at en turbo tar skade av dette på en ordinær turbobil. De som får skader har gjort noe annet som er grunnen til havari Mvh Allright! Prøvde å justere dumpen litt strammere i går, slik at den løser ut senere, og jeg merket faktisk forskjell på respons og aks. Kjøper jeg en blindings nippel ellernoe å skrur inn der da? Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Allright! Prøvde å justere dumpen litt strammere i går, slik at den løser ut senere, og jeg merket faktisk forskjell på respons og aks. Kjøper jeg en blindings nippel ellernoe å skrur inn der da? Jeg har tilgang til ett mekanisk verksted så jeg laget helt enkelt en blind plugg. Du får også kjøpt slike, men det holder bare at du finner noe som tåler å bli skrudd til godt. Du ønsker ikke at den skal løsne under boost :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg