robroy Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 hei. har en Rockford Fosgate T1500-1db på 1500w. tenkte jeg sku kjøpe meg dette anlegget her : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21457694 så lurte jeg på om det er noe lurt ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Du får sjekke med selger om kva som er impedansen på spolene på subene. Og sjekk kva som er rms watt på dei. (ikkje maks watt da dette er uinteressant info) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robroy Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 okei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 hvis de der har spilt 147dB, 3 ÅR PÅ RAD, er de nok godt slitte og klare til å kastes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 hvis de der har spilt 147dB, 3 ÅR PÅ RAD, er de nok godt slitte og klare til å kastes.. Og du tror han har konstant spillt de opp til 147db i 3år? :P I konk stiller man gjerne ting til grensen og skrur ned igjen sånn ellers. Godt mulig de er hardt kjørt men den risikoen får man uansett hva man kjøper når det er snakk om brukt. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg