Erikols Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Jeg har hatt lyst å gjøre noe med bilen min. Har ikke så mye erfaring fra før, men har tenkt å prøve meg litt fram. Nå har det seg slik at de felgene jeg har, ser ganske greie ut, men de ser litt slitt ut i lakken. Jeg kunne tenke meg å lakere disse blå, alla fagen på dette bildet: http://i6.ebayimg.com/05/i/001/3f/21/0f3c_1.JPG Vil det være vanskelig å få til et slik resultat hjemme i garasjen med vanlig sprayboks? (jeg går ut fra at det er vanskeligere, i og med det er skinn i fargen (metallic)) I såfall hvis jeg velger å gjøre dette, og det ikke blir bra, er det vanskelig å lakere tilbake til den vanlige fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Feilplasseeeeeeeeert! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikols Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 hvordan flytter jeg tråden? Feilplasseeeeeeeeert! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Moderatorene gjør det vel så fort de ser det tenker jeg :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 done! :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 jeg ville persjonlig ikke lakert felger med sprayboks. ja det er vanskelig å få til ett bra resultat, hvis du får det så vil lakken antaglig vis bli stygg veeeldig fort. å det er ikke så dyrt å pulverlakere som man først tror. hør på pris på pulverlakering. du betaler litt mer, men de varer myyyyyyyyyyye lenger og det blir antagelig penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 De felga der er vel elokserte. Og det holder ikke lenge gitt... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg