Frogg_Frost Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 hei. fått en litt crazy ide her. driver å vurderer å lakke oppatt sierran min. åsså fikk jeg litt lyst til å prøve en matt blå med litt spenst i med blå flakes. hva tror dere? kommer det til å funke tror dere? noen som har bilde av en matt bil med flakes? har aldri sett det så derfor jeg ville prøve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 hei. fått en litt crazy ide her. driver å vurderer å lakke oppatt sierran min. åsså fikk jeg litt lyst til å prøve en matt blå med litt spenst i med blå flakes. hva tror dere? kommer det til å funke tror dere? noen som har bilde av en matt bil med flakes? har aldri sett det så derfor jeg ville prøve... tror det kan bli vanskelig iogmed at med flakes må du bruke klarlakk mens med matt lakk skal du ikke ha klarlakk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 tror det kan bli vanskelig iogmed at med flakes må du bruke klarlakk mens med matt lakk skal du ikke ha klarlakk.. ehh du får matt klarlakk altså...... bør nå være "blank klarlakk" skal du få best resultat me flakes da visst det er tett farge(uten klarlakk) du tenker på vet jeg ikke hvordan d blir med flakes men kan ikke tenke meg det blir fint :P Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Man kan blande flakes i tett lakk og men om det blir pent er en annen sak. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 nei jeg tenkte å blande litt flakes i matt klarlakk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 klart d går men ødelegger nå effekten en del da, spørs hvor matt klarlakk du har tenkt deg å... Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Bare husk det at du IKKE kan polere bilen din når den er matt;) Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Noen som har bilder av matt lakk med flakes? Klarer ikke å forestille meg det.. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cock666 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Du kan jo bare peise på med klarlakk med sæd i (Spesial matt 09) altså, dette er RM system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Mener de var en rod i Amcar for ikke så lenge siden som var matt svart med flakes. Kan se om jeg finner bladet ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 For meg høres det ut som om du like gjerne kunne blanda sand i lakken.. For du får jo ikke noe særlig mye dybde og glittereffekt med matt klarlakk?! Det er jo nettopp dybde i lakken og masse glitter som gjør flakes litt spesiellt! Med skikkelig blank klarlakk i flere lag over flakes'n får du fram nesten en bunnløs 3D aktig effekt, med matt klarlakk blir det mest bare seende knudrete ut tror jeg.. Men det er vel bare å teste på en litt mindre flate først og se hvordan det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Man kan blande flakes i tett lakk og men om det blir pent er en annen sak. Kan man vel ikke... Flaka blir jo drukna i malinga, og det kommer til å se ut som du har dritt i lakken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 N ite nytte i flakes i solide farger. Bare penger ut av vinduet samt at lakken må vannslipes pga flakes og så må man uansett ha på klarlakk. Matt blir bare tullete. Svart base klarlakk med flakes. Vannsliping og så mange herlige strøk med klarlakk. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Var visst matt og pearl jeg hadde sett... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Var visst matt og pearl jeg hadde sett... :D Ja det kan jeg tro var litt spesiellt. Mattsvart bil med perlemoreffekt/fargeskimmer ser man ikke hver dag, men det kan jeg se for meg som litt stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg