Junior High Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Er det noen som vet hvordan man kan ligge ned bakviskeren?? Noen som gidder å forklare? Håper noen gidder å ta seg tid til det.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 SØK!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Det er utrolig lett.Du skjønner det når du ser det. Men det ligger en guide med bilder på http://www.golf2.dk Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 ok vi får se hva vi finner på golf2.dk Jeg har søkt Jonte men fant kun kimojajajajao.s.v. sin post og den e jo evig lang.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Junior High Jeg har søkt Jonte men fant kun kimojajajajao.s.v. sin post og den e jo evig lang.. Den er evig lang ja, men masse interessant stoff der + en god del tips om hva som kan gjøres og hvordan man gjør det :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 ja vet.. jeg mente ingenting negativt med den posten men visst jeg skal finne noe må jeg gå gjennom nesten alt i grove trekk.. Jeg syntes det er kult at kimojajajaja har laget en slik post der han forklarer alt hva han har gjort..:) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Legge ned bakpusser er lett.. ta løs staget fra "motoren" legg ned pusser.. sett fast staget igjen.. passer kun på en måte.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Ja leste litt på golf2.dk og da fant jeg ut at det kan omtrent ikke bli enklere.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Bare pop opp dekslet og kikk. Gjorde det for første gang forrige uke, Gikk veldig lett. Må bare justere litt... Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Ja etter det jeg leste så forstod jeg det slik:rolleyes: Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Hva med og heller fjerne vindusviskeren ? og sveise igjen hullet MYE kulere :> Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by SpeedMan^ Hva med og heller fjerne vindusviskeren ? og sveise igjen hullet MYE kulere :> Min er fjerna. men er bare en hard plastikk propp der i stedet:).. burde vel snart sveise:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Bedre og sveise ja.. en plastik propp er ikke så fint.. men sveiser du igjen må du lakke bakluka.. alt koster penger.. proppen er mesten gratis.. alt er et spørsmål om penger :> Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by SpeedMan^ Bedre og sveise ja.. en plastik propp er ikke så fint.. men sveiser du igjen må du lakke bakluka.. alt koster penger.. proppen er mesten gratis.. alt er et spørsmål om penger :> Ja:) pengene spiller mye rolle:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Skulle gjerne tatt den vekk, men eg har erfart at den faktisk er til j..... god hjelp.. ruten er jo driten etter 5 min. kjøring.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg