Øresus Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Grei bil, god komfort - men 45 profil dekkene ødelegger! Tydelig dekkstøy, rumling og brumming og en tynn uling fra automatkassa. Motorlyden var helt og, samme med vindsus. Dekkene ødelegger dessuten var bilen bruktbilimportert. Søket fortsetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øresus Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 I dag prøvekjøres Merc E220 CDI. Du verden for en bil og for en kjøreopplevelse! Den er gått 175'km men har svært mye av nybilfølelsen i seg! Jeg er imponert. Dette er en kjøreopplevelse som faller i smak. Får se om jeg finner en som har gått litt mindre... Støybildet? Helt etter min smak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Er ikke nødvendigvis gale med den km standen på nyere biler :) Eneste er at du har et par slitedeler som ryker på biler flest rundt 200.000km :) Men du har no funnet en bra "benchmark" Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Ser ikke bort fra at Mercedes kan være et bedre valg, hvis komfort og cruising veier tyngre enn feedback og sportslige kjøreegenskaper. Ellers er det greit å huske på at stasjonsvogner generelt "rumler" mer enn sedaner. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Har prøvd svært mange biler gjennom årene. Vet at Merce generelt er rimelig støysvake, ellers vil jeg anbefale BMW 5-serie. Vet spesielt at den som var fra 1996-2002/2003 var veldig bra. Ellers er jeg veldig fornøyd med min -06 Audi A6, selv med dekk i 245-bredde. Men selve dekktypen har også mye å si, store forskjeller innen samme dim. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 I dag prøvekjøres Merc E220 CDI. Du verden for en bil og for en kjøreopplevelse! Den er gått 175'km men har svært mye av nybilfølelsen i seg! Jeg er imponert. Dette er en kjøreopplevelse som faller i smak. Får se om jeg finner en som har gått litt mindre... Støybildet? Helt etter min smak! Som jeg sa :) Det er knall biler, åssen modell prøvde du da ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Faren min sin Merc C180 er ganske støyfri også men resten av den er ræva, ihvertfall i forhold til min Mitsubishi som enda ikke har oppfunnet støyisolering :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øresus Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Har funnet drømmebilen; 2007 E220CDI Avantgarde. Men den er direkte-importert av bilforhandler. Kan det være et problem for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øresus Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 "Front and rear rebound buffer springs" på MB E220 CDI T ELEGANCE Hva er det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øresus Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Da er bil bestilt: MB E220 TCDI ELEGANCE, 2007! Etter å ha testet og hatt flere på hjemlån, ble vi raskt enige om at "Avantgarde"-utgaven ikke var noe for oss. Den ble for ukomfortabel og støyende! "Elegance"-utgaven derimot, var helt topp! Bilen blir hentet hjem fra riktig Mercedes forhandler i Tyskland. Bilen har full score på Mercedes' "Junge Sterne" kvalitetstest. ...og vi gleder oss!! :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Gratulerer ! Moro ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg