Gå til innhold

Påkjørt, Merker ting etterpå?

Ranger emnet


wildstyle

Anbefalte innlegg

eg ble påkjørt bakfra på torsdagen og bilen såg kun ut til å ha fått kosmetiske skader, men i ettertida har eg merka 2 ting.

eg har fått en ulyd fra bakstillingen og eg har blitt litt stiv i ryggen.

er det da forseint å si ifra om dette siden dette ikke er på skademeldingen? skademelding ble skriv rett etter påkjørslen og da hadde eg såvidt kjørt bilen inn på nærmeste parkering så eg hadde ikke hørt ulyd,og merka heller ingenting i ryggen?

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkes at det er mye tullinger her på forumet

 

altså.. om du høvler over ei kjerring i natt du tilfeldig finner på byen, og du ikke merker før etter 1 uke at du har chlamydia... hva gjør du da? skal du søke hu opp på 1881??

 

 

Stikk til legen og bli ferdig med det! er det noe spørsmål egentlig?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkes at det er mye tullinger her på forumet

 

altså.. om du høvler over ei kjerring i natt du tilfeldig finner på byen, og du ikke merker før etter 1 uke at du har chlamydia... hva gjør du da? skal du søke hu opp på 1881??

 

 

Stikk til legen og bli ferdig med det! er det noe spørsmål egentlig?

 

ikke vær så slem da...

jeg stikker ikke til Legen vanligvis og hvertfall ikke på helligdag med mindre jeg vet jeg får igjen dette på forsikringen, koster jo like mye å kjøper nye pupper til kjærringa i Polen det.

så spørsmålet var kanskje litt dårlig formulert over, det jeg mener er om jeg det blir dekka av forsikringen om jeg går til legen nå uten at det sto på skademeldingen?

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en helt vanlig legesjekk koster deg ikke mere enn 4-500kr. om det er for dyrt for deg lurer jeg på hva du gjør når du må til tannlegen? for der er det DYRT!

 

enten du får igjen eller ei på forsikringa burde du dra dit anyway! for din egen skyld., men personlig tror du bare har en liten strekk i muskla. pleier å bli sånn av en smell

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bli hjemme da.... Men da forstår ikke jeg hva du spør etter.

Hvis du i ettertid skulle få problemer med ryggen pga dette, kan du se langt etter noen erstatning hvis det ikke er registert at du har vært hos lege uten, som det så fint heter, ugrunnet opphold etter ulykken

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha noe å si ovenfor forsikringa så må du komme deg til lege så fort som mulig.

Skadene på bilen er det ikke noe å si på, det er kun de synlige man normalt skriver opp.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen du Nikolas... Sånn seriøst, man burde egentlig gå til legen med en gang man er blitt påkjørt bakfra, nettopp fordi man ikke vanligvis merker nakkesleng før et par dager etter.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen du Nikolas... Sånn seriøst, man burde egentlig gå til legen med en gang man er blitt påkjørt bakfra, nettopp fordi man ikke vanligvis merker nakkesleng før et par dager etter.

 

What he sad, bedre med en gang for mye hos legen, enn en gang for lite.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen du Nikolas... Sånn seriøst, man burde egentlig gå til legen med en gang man er blitt påkjørt bakfra, nettopp fordi man ikke vanligvis merker nakkesleng før et par dager etter.

 

skal dit i morgen, er ikke nakkesleng, er mer nede i korsryggen.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår